Snow Leopard og printerdrivere (update)

En oppdatering til tidligere post om problem med printerdrivere til Snow Leopard.

Opplegget virker bedre enn jeg trodde først, og virket perfekt da jeg trengte driver for vår Canon i9000 A3 printer, en driver jeg hadde før, men altså ikke efter Snow. Idet jeg trykket print, ble jeg spurt om jeg ville hente nødvendig driver, sa ja til dette, og den kom kvikt på plass, uten noe stopp i prosessen. Elegant, og helt som Apple sa. Rett skal være rett.


Legg igjen en kommentar

