nok en blogg! – tar det aldri slutt?

Tror ikke det. For i  forbindelse med at jeg prøver å tilføre min website macbasics.no nye ting efterhvert, har jeg sett det som praktisk å informere om dette på en tilhørende blog. På macbasic.no kan det selvfølgelig stå: «oppdatert dato så og så», men så er det hva som er oppdatert, og hvor. Greiere tror jeg, å informere om det her, på denne bloggen.

I tillegg finner jeg som Mac-entusiast og dertil sterkt typophil surfer, stadig ting som jeg har glede av selv, men som ikke direkte hører inn under macbasic sider. Dette er både andre typografisk interessante websites, og andre blogger, men også ting på YouTube. Alt ting som andre med samme sære legning også muligens vil glede seg over. Så derfor «nok en blog»…

Legg igjen en kommentar

